joi, 16 aprilie 2009

axioma

Barbatii au un cromozom special - al cruzimii.

10 comentarii:

Eugen Ion spunea...

Ma indoiesc.
Sau, in fine, defineste "barbatii"...

Eva spunea...

ooo, dificil :(
dar imi place sa cred ca ma indragostesc de barbati :)

Eugen Ion spunea...

Informatia interesanta in aceasta postare a ta este ca "ma indragostesc".
Daca ar fi sa poti alege intre a trai fara dragoste si a nu cunoaste suferinta sau a trai cu dragoste dar a suferi, ce ai alege?

Eugen Ion spunea...

Este oarecum interesant dialogul nostru de la distanta.
Cred ca ar fi total distrus de messenger, de aceea rezist inca tentatiei de a-ti cere un ID.
Tin sa fac precizarea absolut fair play ca sunt deja implicat intr-o relatie cu uninger de fata si ca acest flirt - daca accepti termenul - este absolut mental sau intelectual. Sau nu. Dar este clar ca am cazut prada dorintei de a descoperi cine esti de fapt. Am "un cerc de suspecte/suspecti, dar inca ma gandesc si analizez daca esti doar o "internauta" sau esti dintre cunostinte... Conform declaratiei tale, esti doar o persoana care a gasit ceva interesant intr-o postare a mea. Dar cum ai gasit?

Eva spunea...

* as prefera sa traiesc cu dragoste fara sa fiu indragostita - desi am veleitati de actrita, sunt limitate si nu as rezista prea mult in 'piese' de genul asta

* nu-mi mai amintesc cum am ajuns la banalitati - cred ca accesand 'blogul urmator' din bara de sus cand topaiam din blog in blog cautand numaistiuce si mi-a atras atentia 'zero raspunsuri'; probabilitatea de a frecventa cercuri comune tinde spre zero si poti sa arunci lista cu suspecti :)

* no comment pentru avatarul de la id-ul de messenger :P

Eva spunea...

a, si blogul alter ego-lui l-am gasit prin comentariile postate pe banalitati :)
stii care a fost indiciul?

coquelicot spunea...

interesant ca f multi kamikaze sunt femei etc etc

nu sunt pentru nici un fel de discriminari,

Eugen Ion spunea...

Am aruncat lista.

:)

Eugen Ion spunea...

"Blogul alter ego-ului"...

Nu stiu.

:|

Eva spunea...

fotografia cu amorasi - adica fotografiile :)