luni, 13 aprilie 2009

Leapsa. Am luat-o si o dau mai departe

1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea sa-l schimbi niciodata la tine?
Eu: pe mine

2. Primul film care iti vine in minte acum?
Eu: Va place Brahms?

3. Ce ai desenat ultima oara (pe hartie, nu in paint)?
Eu: un craniu

4. De cate ori ai spus "te urasc" pana acum?
Eu: mie - nu-mi mai amintesc; altora - niciodata (doar am gandit)

5. Cu ce personaj din literatura te identifici?
Eu: nu ma 'identific' dar Holly Golightly ...poate

6. Cat de bine te intelegi cu tine?
Eu: ne toleram

7. Daca ar fi sa scrii o carte ....ce titlu ar avea?
Eu: 'Aproape totul despre Eva'

8. Descrie in trei cuvinte o persoana pe care inca nu ai cunoscut-o
Eu: nu e cazul

9. Continua propozitia: Azi, inca adormit(a), m-am trezit visand la...
Eu: viata

18 comentarii:

Eugen Ion spunea...

Craniu?

Eva spunea...

e grav, doctore? :)

Eugen Ion spunea...

Nu e grav.
Dar e...

Eva spunea...

...e..? stiu sigur ca e o luna si ceva de suspans astepand 'interpretarea' :P

Eugen Ion spunea...

Nu am uitat.

Eugen Ion spunea...

1. O persoana matura, impacata cu sine.
2. Un film romantic, vechi. Orientarea catre trecut poate parea retrograda, dar aici fac mai degraba o alaturare cu calitatea, filmul "preferat" fiind unul de referinta in industrie.
3. Hmm, probabil ca Eva era un pic suparata, deprimata sau anxioasa, altfel nu inteleg de ce ar desena cineva simboluri negativiste. Nu e ok daca adopti un stil de viata in care craniile sunt prezente obisnuite... Atat numa daca esti medic, dar si acolo, trebuie sa treci peste ce e la munca...
4. Raman la parerea cu maturitatea; numai o persoana matura are puterea sa admita ca a gresit. Un oarecare pacifism se releva in punctul asta, contrar craniului de mai devreme.
5. Habar nu am cine e personajul, scuze.
6. Idem punctul 4.
7. Exhibitionismul virtual (cu drepturi de autor "platite" Evei) iese la suprafata aici. Dorinta de a arata lumii eventualele calitati miraculoase pe care fiecare credem ca le posedam este omiprezenta la fiecare internaut. Interesant este ca se face iar referinta la propria persoana, ceea ce poate fi considerat benefic in anumite circumstante. Este pozitiv ca fiecare din noi sa aiba o propirio-perceptie buna, eventual mai buna decat realitatea.
8. Nu intra in "joc", alege sa foloseasca 3 cuvinte care arunca un val de mister in imaginea "celuilalt". Fie de frica ca nu cumva cineva sa se identifice in acele "calitati" fie din alte motive, Eva nu ne arata care ar fi idealul care ar face-o fericita. Desigur, asta in cazul in care ea nu e deja fericita...
9. O visatoare. O banuiesc ca fiind o fire artistica, boema mai degraba decat pragmatica si rece, calculata.

Eva spunea...

multumesc. esti bun, sa stii :)
nu stiu - e ok sa raspund 'cititului in leapsa'?

Eugen Ion spunea...

De ce nu ar fi ok?
Ba chiar sunt curios...

Shoot!

Eva spunea...

1. culmea - nu; dar am incercat de cateva ori sa ma schimb si... nici o sansa
2. e ciudat dar de cand am vazut prima oara filmul, demult, cand eram mica - fara sa am nici acum cultura cinematografica - m-a marcat
3. in general imi plac chestiile morbide - e deprimare cronica?
4. nu imi amintesc de cate ori mi-am spus ca ma urasc pentru ca am facut-o de prea multe ori (a se vedea 1)
5. e personajul pricipal - debusolata idealista dintr-una din cartile tale preferate 'Mic dejun la Tiffany'
6. a se vedea 1&4
7. no comment :)
8. am cunoscut persoane si persoane cu defecte si calitati - cateodata si oameni; in general ii iau asa cum sunt poate idealizand putin atunci cand ratiunea e intunecata de simtire; partea cu fericirea...nu e cazul :)
9. da, da si da

Deci?

Eva spunea...

alerta manuala: am comentat deja 'leapsa' ta - daca vrei sa citesti :)

Eugen Ion spunea...

Nu are cum sa iti placa chestiile morbide!!!
Numa daca esti satanist...
In fine, asta ma indeamna sa cred ca exista un soi de singuratate care te caracterizeaza, un soi de autoplasare undeva la marginea societatii (marginea nu in sens de mrginal, hotesc, scarbos, ci in sens de neintegrat, neadaptat).

Eva spunea...

dupa cum am mai spus-o, chiar esti bun; pacat ca nu profesezi :)

Eugen Ion spunea...

Pe bune, daca nu eram atent era sa zic ca esti altcineva.
Ma gandesc... sunt prea multe coincidente...
Desi coincidenta este exact definitia hazardului...
Ma gandesc.

coquelicot spunea...

1.culoarea parului meu
2.asa-i parisul,cu j ,binoche
3.flori
4.cateva ori,nu-mi place sintagma
5.scufita rosie,ar tb sa scormonesc adanc
6.ba ne adoram ,ba ne detestam,de mijloc rar
7.gen 1001 nopti,istorisiri cu talc.mi-e dor de-o carte buna,dar s-o citesc ,nu s-o scriu,
8.interesant,spontan, uman
9 dragoste


eu initial vroiam sa vb despre cyberspatiu pt ca ati facut o afirmatie interesanta pe-aici,despre identitatea si prietenii nostri virtuali.
e un subiect delicat ,actual si putin dezbatut. ca si eu am sentimentul ca sunt visul unei umbre sau umbra unui vis,eu colind doar trilulilu ca-mi era dor de muzica romaneasca,si citesc rar rar bloguri.ce vroiam sa spun,aici nu se gasesc prieteni,ci persoane care se dezvaluie mult mai usor,nemaiavand teama conventiilor,si de-asta par prieteni,sunt oarecum dezinhibati si prin asta mult mai umani,dar de obicei nu doresc sa se transfere di n virtual in real, ca si cand identitatile nu ar fi aceleasi.cred ca-i vorba despre ego .supra eu si oglinzi. si pana la urma despre ceea ce vrem ,dorim si asteptam de la noi.
in ce priveste relatiile amoroase ,e o nebunie,flirt de la primul click.nasol e cand misterul se pastreaza chiar daca exista sentimente si e si mai nasol cand el ,(sau ea ,ma rog) nu are curajul sa-si marturiseasca sentimentele chiar daca ele fierb

ps-nu stiu ce-i leapsa
ps1.noapte buna

coquelicot spunea...

cred ca am confundat blogul d-lui psiholog ,poate trece pe.aici


scuze

Eugen Ion spunea...

Hmmm, uite ca am trecut.

Uneori e fain sa pastram ceva mister.
Eu de exemplu mi-am publicat id-ul de messenger, ceea ce denota ca nu vreau sa ma ascund si nu am temeri de a cobora in viata reala din acest spatiu virtual. Dar recunosc, uneori imaginea afisata este mai faina, mai dezirabila si mai interesanta ca omul din spatele ei, ceea ce este destul de trist.
Ideal ar fi sa se arate omul din prima si noi sa ne "amorezam" direct de om nu de imagine.
Si on topic: Eva - trebuie sa inveti sa spui nu, sa spui te urasc. Coquelicot - "ba ne adoram, ba ne detesta", ce, esti in zodia gemenilor? :P

coq. spunea...

cum spuneam,ca de la rac la rac


salut,eva
mi-a parut bine

Eva spunea...

buna si multumesc pentru vizita